piątek, 17 maja 2013

Liebster Award

                                  Zostałyśmy nominowane do Liebster Award przez
                                       http://darkside-tlumaczenie.blogspot.com/ ,
                                        za co serdecznie chciałbyśmy podziękować <3 ~ Dame Peazer ;3 i Paula.


Dla niewtajemniczonych:
Nominacja do Liebster Awards jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytańotrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów (informujesz ich o tym) i zadajesz im 11 pytań. Nie wolno ci nominować bloga, który ciebie nominował.
Pytania:
1. Co jest dla Ciebie życiowym priorytetem?
P: Hmm myślę, ze najbardziej podziwiam moja mamę <3 i oczywiście 1D
N:Rodzina,Justin Bieber,1D,Taylor Swift,Room 94,Little Mix i Ariana Grande,A także moi przyjaciele.
2. Jaka piosenka nigdy Ci się nie znudzi?
P: Irresistible-1D
N:Little Mix - How ya doin? William feat. Justin Bieber - That Power i 1D - One Thing. <3
3. Gdybyś przez jeden dzień mogła być kimś innym, kto to by był?
P: Mała Lux, ma wielkie szczęście i świetnych wujków :)
N: Justin Bieber?Nie wiem,w sumie się nie zastanawiałam.
4. Ulubione fan fiction?
P: Nie zastanawiałam się, ponieważ jest dużo świetnych.
N: Dark i Danger <3
5. Jakie znasz języki (oprócz polskiego oczywiście)?
P: Znam dośc dobrze angielski i dukam po niemiecku ;p
N: Angielski i Niemiecki :3
6. Kim chciałaś w dzieciństwie zostać?
P: Chciałam być kosmestyczką,a z wymyślonych postaci jedna z wrózek WITH :D
N: Spidermanem,a potem Power Rangersem xD Za dużo się tego naoglądałam xx
7. Dlaczego piszesz opowiadanie?
P: Ponieważ lubię pisać, od dłuższego czasu się nad tym zastawiałam, a że Natalia mi to zaproponowała to sie zgodziłam.
N: Zainspirowało mnie wiele blogów.I przede wszystkim jest o innej tematyce.
8. Jeśli założyłabyś firmę, jak byś ją nazwała?
P: Nie mam zielonego pojęcia. To pytanie wymaga długiego myślenia.
N: Nazwałabym ją "Niallas Official" lub "Krumelmonstaaa"
9. Jak wyobrażasz sobie swoje życie za 10 lat?
P: W UK, z bliską mi osobą przy boku, dobrą pracą, może dziećmi.
N: Z kimś kogo kocham, mieszkałabym wtedy w UK lub USA.
10. Kto jest Twoim ulubionym sportowcem?
P: Nie mam.
N: Nie mam.
11. Co najchętniej byś w sobie zmieniła?
P: Figurę.
N: Wygląd.

Nasze pytania :
1. Masz rodzeństwo?
2. Co skłoniło cię do założenia bloga?
3. Kim chcesz być w przyszłości?
4. Ulubiony film?
5. Wolisz wyjść z przyjaciółmi czy spędzić wieczór w domu?
6. Co byś zrobiła, gdyby przed tobą w drzwiach stanął twój idol/idole?
7. Co jest ważniejsze przyjaźń czy miłość?
8. Gdzie chciałabyś mieszkać?
9. Mieszkasz w domu czy bloku?
10. Ulubione danie?
11. Największe marzenie z dzieciństwa?
Nominowane blogi:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz